tisdagen den 27:e december 2011

Sammanfattning av läsning 2011 - del 2

Idag fortsätter jag min sammanfattning av läsningen under detta år med en del mer random kategorier. Omläsningar icke inkluderade förutom under den rubrik där det nämns ... och det var väl ungefär allt jag har att säga just nu, så låt oss börja!

Mest oväntade favorit

Största besvikelse
(Jag började få nog av Twilight för ungefär två år sedan - och det här bekräftade bara saken för mig. Hemsk bok.)

Bästa författare
(J.K Rowling, det vill säga.)

Största besvikelse över att jag inte hann läsa
(Såg framemot den hela året, men av någon anledning blev det aldrig av att jag läste den. Jaja, nästa år, så!)

Bok jag önskar att jag fått läsa för första gången igen
(För hur underbar den är även under omläsningar så går ingenting upp emot det där första mötet med boken.)

Bok jag rekommenderat åt flest personer
(Får jag reda på att du läser, så kommer jag att ha nämnt den här boken för dig inom fem minuter. Fact of my life.)


Bok jag är mest förvånad över att jag läste
(Inte min bok, nejnej, men av någon anledning kom det sig nu som så att jag tillbringade en eftermiddag tillsammans med den ändå.)

Bästa omläsning

Mest uppslukande bokserie
(Definitivt dags för omläsning snart!)

Böcker jag läst flest gånger under detta år
(Har läst bägge tre gånger i år.)


1 kommentar:

  1. Anna and the french kiss verkar supermysig! Jag måste läsa den snart!

    SvaraRadera